Kepada Pelajar PGSR KDC Ambilan Nov 2008

Selamat datang kepada semua... terutama pelajar-pelajar PGSR KDC Ambilan Nov 2008.

Harapan saya agar blog ini akan menjadi medium ilmu dan penghubung antara kita bagi bertukar-tukar ilmu yang ada berkaitan kursus MTE3109.

Sekian terima kasih.

Jamiemaths




Monday 8 August 2011

MTE3109 

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Blok ini khas untuk pelajar-pelajar PGSR 6E (BT) ambilan Nov
Harapan agar blog ini akan menjadi medium perhubungan dan pertukaran ilmu antara kita....

Terima kasih
Jamilah

2 comments:

  1. Tq. Puan. Saya akan menghubungi puan melalui blog khas ini jika terdapat sebarang kemusykilan.

    ReplyDelete
  2. Puan saya Puvanesvary a/p Manian saya ingin bertanya, saya mengajar matematik tahun 2 dalam Bahasa Inggeris,bagaimana puan, saya membuat lesson pengajaran dalam bahasa Inggeris @ Bahasa Malaysia

    ReplyDelete